بهم ریختگی در حالت ریسپانسیو

با سلام. من از المنتور پرو برای طراحی هدرم استفاده می کنم. تو دسکتاپ و ریسپانسیو افزونه همه چیز اوکیه ولی خودم با گوشی تست می کنم هدر بهم ریخته است. باید چیکار کنم؟ افزونه کش هم ندارم. کلا 4 تا افزونه نصبه ک سه تاش المنتور و المنتور فارسیه یکی هم ویرایشگر کلاسیک

این سایت منه لطفا با گوشی و دسکتاپ نیاز هست چک کنید.

 

pixabuy.ir

المنتور باز سوال شده در ۷ خرداد ۱۴۰۱ در المنتور پرو.
افزودن نظر
2 پاسخ(ها)

پیشنهاد میکنم برای دو دیوایس دسکتاپ و موبایل ، برای هرکدوم از عناصر سایت مانند منو ، هدر ، فوتر و … کلا تنظیمات جداگونه بدید و برای مثلا هدر موبایل ، در قسمت تنظیمات رسپانسیو تیک های دسکتاپ رو بزنید که تنظیمات هدر موبایلتون در دسکتاپ نمایش داده نشه و برعکس.

برای اینکه این تنظیمات رو برای هر دیوایسی جدا کنید دو راه دارید یا از داخل تنظیمات المنتور استفاده کنید و یا از تنظیمات صفحه ساز قالب سایتتون می تونید کمک بگیرید. البته برای منو هر سایت وردپرسی ای ، با هر قالبی ، قسمت “فهرست ها” داره که از اونجا میتونید تنظیم کنید که چه منویی در چه دیوایسی دیده شه. سپس با المنتور و یا تنظیمات صفحه ساز دیفالت قالب بهش دستور بدید که کجاها نمایش داده بشه.

موفق باشید

المنتور باز پاسخ داده شده در ۹ خرداد ۱۴۰۱.
افزودن نظر

دوست عزیز تمام تنظیمات اوکیه من حتما تنظیمات موبایل و تبلتم تنظیم کردم. و توی مرورگر و با حالت موبایل افزونه هم همه چیز مرتبه اما با گوشی چک می کنم بهم ریخته میشه.

RE: بهم ریختگی در حالت ریسپانسیو

تصویر را مشاهده کنید. با گوشی بهم ریخته است در حالی در افزونه و کوچک شدن مرورگر کاملا مرتبه.

المنتور باز پاسخ داده شده در ۹ خرداد ۱۴۰۱.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید